Més informació

Miquel:  619 83 73 50

David:  629 16 20 32

Estratègies de màrqueting per a institucions públiques: beneficis i avantatges únics

En el món actual, les institucions públiques s'enfronten a un entorn complex i en constant canvi.

La comunicació audiovisual: clau per a una major audiència en l'era digital

En l'actualitat, on la societat s'ha convertit en una amalgama d'imatges i vídeos, la comunicació audiovisual s'ha erigit en eina indispensable per a les organitzacions que busquen captar l'atenció i fidelitzar el seu públic. La seva capacitat per a impactar, transmetre idees de manera immediata i generar emoció la convertir en una aliat clau a l'hora d'aconseguir una major audiència.

El so, la llum i la imatge, és cosa nostra

Només preocupa't pel benestar dels convidats.

La importància estratègica de la comunicació en mitjans locals

Les organitzacions actuals necessiten comunicar-se, de manera permanent, amb els seus públics reals i potencials. La situació comunicacional gràcies a Internet s'ha globalitzat. Les informacions superen les fronteres i els límits a nivell mundial.

Transmet el teu missatge amb una estratègia de comunicació efectiva

Des d'iPremsa, ofereix un servei de comunicació integral per a empreses i administracions públiques.

previous arrow
next arrow
Slider

La comunicació institucional és una de les professions que actualment tenen una major sortida professional. En el següent post trobaràs tota la informació que necessites saber sobre aquest tipus de comunicació.

El canvi de el logotip d'una marca és conegut com personalització i, és alguna cosa bastant arriscada. Com tot canvi pot implicar danys o portar problemes difícils d'anticipar i prevenir més endavant.

El branding és l'agrupació d'accions que realitzem, en una campanya de màrqueting, encaminades a crear i posicionar al mercat la imatge i identitat de marca d'una empresa.

Pàgina 7 de 36

Publicitat

Facebook

Twitter