Més informació

Miquel:  619 83 73 50

David:  629 16 20 32

Estratègies de màrqueting per a institucions públiques: beneficis i avantatges únics

En el món actual, les institucions públiques s'enfronten a un entorn complex i en constant canvi.

La comunicació audiovisual: clau per a una major audiència en l'era digital

En l'actualitat, on la societat s'ha convertit en una amalgama d'imatges i vídeos, la comunicació audiovisual s'ha erigit en eina indispensable per a les organitzacions que busquen captar l'atenció i fidelitzar el seu públic. La seva capacitat per a impactar, transmetre idees de manera immediata i generar emoció la convertir en una aliat clau a l'hora d'aconseguir una major audiència.

El so, la llum i la imatge, és cosa nostra

Només preocupa't pel benestar dels convidats.

La importància estratègica de la comunicació en mitjans locals

Les organitzacions actuals necessiten comunicar-se, de manera permanent, amb els seus públics reals i potencials. La situació comunicacional gràcies a Internet s'ha globalitzat. Les informacions superen les fronteres i els límits a nivell mundial.

Transmet el teu missatge amb una estratègia de comunicació efectiva

Des d'iPremsa, ofereix un servei de comunicació integral per a empreses i administracions públiques.

previous arrow
next arrow
Slider

Perquè pugui ser entesa, la informació que publiquin els ajuntaments ha d'atenir-se als principis de l'accessibilitat (presentar-se d'una manera ordenada i lògica), interoperabilitat (poder-hi accedir des de diversos mitjans) i reutilització (que permeti tornar a utilitzar-se en sistema públic).

La transparència, a més de verificable, és mesurable i avaluable. El Consell de la Transparència realitza una verificació de compliment de les obligacions previstes a la llei, i també les comunitats autònomes poden tenir lleis que permetin observar si es compleix la transparència a cada ajuntament, així com hi pot haver detalls sobre això a l'ordenança de l'ajuntament.

La transparència institucional és la facilitat d'accés que els ciutadans tenen a la informació sobre el govern i les institucions, i es poden aplicar tant a l'àmbit regional com a nacional.

Vivim a l'època de la immediatesa. Gràcies a Internet, qualsevol contingut desitjat, del tipus que sigui, es localitza i es disposa a l'instant. Les xarxes socials generen grans quantitats de contingut, informació i referències. Ho fan de forma constant i indiscriminada, sovint barrejant fets amb opinió, llançant rumors, plens de subjectivitat i amb una manca de rigor, precisió i contrast.

El que té caràcter de notícia resulta, per se, interessant i atractiu. Quan un contingut apareix als mitjans de comunicació de confiança d'un target determinat com a informació noticiada, s'associa amb trets de notorietat, adequació i rellevància.

La sensació generada és que, aquest contingut, ha estat seleccionat entre molts altres per algun motiu.

Pàgina 3 de 36

Publicitat

Facebook

Twitter