Més informació

Miquel:  619 83 73 50

David:  629 16 20 32

Estratègies de màrqueting per a institucions públiques: beneficis i avantatges únics

En el món actual, les institucions públiques s'enfronten a un entorn complex i en constant canvi.

La comunicació audiovisual: clau per a una major audiència en l'era digital

En l'actualitat, on la societat s'ha convertit en una amalgama d'imatges i vídeos, la comunicació audiovisual s'ha erigit en eina indispensable per a les organitzacions que busquen captar l'atenció i fidelitzar el seu públic. La seva capacitat per a impactar, transmetre idees de manera immediata i generar emoció la convertir en una aliat clau a l'hora d'aconseguir una major audiència.

El so, la llum i la imatge, és cosa nostra

Només preocupa't pel benestar dels convidats.

La importància estratègica de la comunicació en mitjans locals

Les organitzacions actuals necessiten comunicar-se, de manera permanent, amb els seus públics reals i potencials. La situació comunicacional gràcies a Internet s'ha globalitzat. Les informacions superen les fronteres i els límits a nivell mundial.

Transmet el teu missatge amb una estratègia de comunicació efectiva

Des d'iPremsa, ofereix un servei de comunicació integral per a empreses i administracions públiques.

previous arrow
next arrow
Slider

A l'hora de desenvolupar una estratègia de branded content en el nostre negoci, hem de tenir clares una sèrie de directrius que ens permetran assolir els objectius marcats i que la nostra campanya sigui tot un èxit.

Avui dia, els usuaris estan sotmesos a un bombardeig constant d'informació i anuncis. Això, sense cap mena de dubte, els ha fet molt més reticents al món publicitari.

Hi ha diverses eines per atraure els potencials clients sense que calgui recórrer a tècniques de venda agressives que, justament, aconsegueixen l'efecte contrari (és a dir, espantar els potencials compradors).

Pàgina 4 de 36

Publicitat

Facebook

Twitter