Més informació

Miquel:  619 83 73 50

David:  629 16 20 32

Què és el màrqueting de continguts?

Avui dia, els usuaris estan sotmesos a un bombardeig constant d'informació i anuncis. Això, sense cap mena de dubte, els ha fet molt més reticents al món publicitari.

Desenvolupar una bona estratègia de màrqueting de continguts pot permetre al teu negoci fidelitzar els usuaris i guanyar autoritat com a marca.


marketing de continguts2

Aquesta tècnica de màrqueting es basa en la creació, publicació i difusió de continguts que siguin d'interès per al teu client ideal.
S'utilitzen diferents canals i mitjans digitals per poder arribar a l'audiència.
La clau per al seu bon funcionament és que els nostres continguts siguin d'utilitat per als nostres usuaris, és a dir, que els resolguin problemes.
Una bona implementació d'aquesta estratègia et permetrà augmentar el trànsit del teu lloc web i potenciar considerablement l'engagement de la teva marca. A més, és una de les millors maneres de generar leads i et permet reduir el cost d'adquisició dels clients.

 

marketing de continguts3

Exemples d'eines i canals per posar en pràctica el marketing de continguts 

  1. Benchmark Email: Aquesta eina és una de les més populars per a la gestió de campanyes d’email marketing.

  2. GetResponse: GetResponse és una de les plataformes d’email marketing més potents.

  3. ActiveCampaign: Aquesta eina d’email marketing és molt recent, però té un gran contingut.

  4. Sendinblue: Sendinblue ha evolucionat molt al llarg dels anys i és ben conegut avui dia.

  5. Mailchimp: Aquesta plataforma és reconeguda per la seva identitat de marca intel·ligent, ben dissenyada i amb un gran posicionament en el mercat.

  6. Mailrelay: Aquesta eina d’email marketing és una de les que millors ressenyes rep.

  7. Constant Contact: Aquesta plataforma és una de les més antigues relacionades amb l’email marketing i és utilitzada per moltes empreses.

  8. AWeber: AWeber és una plataforma líder en el sector de l’email marketing per a petites i mitjanes empreses.

    Una informació de kiwop.



La clau perquè funcioni és que desenvolupis una bona planificació a mig termini, ja que la publicitat amb continguts requereix temps per començar a generar resultats.