Avui dia, els usuaris estan sotmesos a un bombardeig constant d'informació i anuncis. Això, sense cap mena de dubte, els ha fet molt més reticents al món publicitari.
Desenvolupar una bona estratègia de màrqueting de continguts pot permetre al teu negoci fidelitzar els usuaris i guanyar autoritat com a marca.
Aquesta tècnica de màrqueting es basa en la creació, publicació i difusió de continguts que siguin d'interès per al teu client ideal.
S'utilitzen diferents canals i mitjans digitals per poder arribar a l'audiència.
La clau per al seu bon funcionament és que els nostres continguts siguin d'utilitat per als nostres usuaris, és a dir, que els resolguin problemes.
Una bona implementació d'aquesta estratègia et permetrà augmentar el trànsit del teu lloc web i potenciar considerablement l'engagement de la teva marca. A més, és una de les millors maneres de generar leads i et permet reduir el cost d'adquisició dels clients.
Exemples d'eines i canals per posar en pràctica el marketing de continguts
- Benchmark Email: Aquesta eina és una de les més populars per a la gestió de campanyes d’email marketing.
- GetResponse: GetResponse és una de les plataformes d’email marketing més potents.
- ActiveCampaign: Aquesta eina d’email marketing és molt recent, però té un gran contingut.
- Sendinblue: Sendinblue ha evolucionat molt al llarg dels anys i és ben conegut avui dia.
- Mailchimp: Aquesta plataforma és reconeguda per la seva identitat de marca intel·ligent, ben dissenyada i amb un gran posicionament en el mercat.
- Mailrelay: Aquesta eina d’email marketing és una de les que millors ressenyes rep.
- Constant Contact: Aquesta plataforma és una de les més antigues relacionades amb l’email marketing i és utilitzada per moltes empreses.
- AWeber: AWeber és una plataforma líder en el sector de l’email marketing per a petites i mitjanes empreses.
Una informació de kiwop.
La clau perquè funcioni és que desenvolupis una bona planificació a mig termini, ja que la publicitat amb continguts requereix temps per començar a generar resultats.