Més informació

Miquel:  619 83 73 50

David:  629 16 20 32

Comunicació

 

No saps com explicar el teu projecte? Sí la teva resposta és afirmativa això vol dir que comunicativament no ho estàs fent bé. No et preocupis.

A Ipremsa t’oferim els nostres serveis de comunicació. T’ajudem a transmetre amb exactitud i rigor tota la informació que vulguis que els altres coneguin sobre tu: projectes que vols tirar endavant, novetats, notícies rellevants, actes que vulguis promocionar...

Explica’ns què tens el cap i nosaltres ens encarreguem d’elaborar els teus comunicats i notes de premsa. És fonamental per la teva empresa i activitat saber transmetre exactament allò que vols, nosaltres ens posem a la teva disposició per trobar la millor manera de comunicar-ho.

 

Tot allò que no es comunica directament no existeix. Per bona que sigui la teva gestió o innovadora la teva iniciativa, si no ets capaç de transmetre-ho no tindrà la repercussió que desitges. Saber comunicar suposa un 50% de l’èxit, la resta la poses tu.

 

T’oferim la possibilitat d’establir una estratègia comunicativa eficaç i que transmeti tot allò que vulguis de manera adequada i pertinent.

T’oferim establir un pla estratègic de comunicació que contempli diferents aspectes com ara la monitorització de les xarxes socials o l’establiment de protocols de comunicació interna.

També et garantim una recerca d’informació complementària que potenciï els missatge que vols transmetre  i correcció ortogràfica i d’estil en els continguts que generis.

 

Som la garantia de què el teu projecte s’expliqui i s’entengui bé.

 

Et preparem notes de premsa, fem el seguiment i contacte amb els diversos mitjans de comunicació i elaborem un recull de premsa amb totes les aparicions obtingudes.

La tasca de consultoria de comunicació és vital per dur una comunicació eficaç. Saber comunicar estratègicament seguint les accions més convenients és una tasca analítica que necessita conèixer bé l’interlocutor i el seu públic. D’aquesta manera s’és capaç d’assessorar estratègicament sobre les accions, campanyes i continguts que es vulguin dur a terme tenint en compte els continguts i els objectius volguts.