A l'hora de desenvolupar una estratègia de branded content en el nostre negoci, hem de tenir clares una sèrie de directrius que ens permetran assolir els objectius marcats i que la nostra campanya sigui tot un èxit.
A continuació, detallem els aspectes més destacats:
- Comunicar-nos en un to proper.
- El nostre llenguatge ha de ser creïble perquè no es percebi que darrere d'ell hi ha una campanya publicitària.
- El missatge ha de ser el més natural possible.
- Tenir clars els gustos o necessitats dels nostres clients.
- Hem de saber quin és el nostre públic específic i què inclinacions té a fi i efecte d'oferir l'oferta més adequada.
Intenta ser original. - Canviar la manera en què comuniques les coses pot despertar l'interès de la teva audiència.
- Cerca la manera d'arribar a les emocions de les persones.
- Compte experiències personals de treballadors o clients, però sempre des del costat més humà.
- És a dir, s'ha de veure que, gràcies als teus productes, la seva vida s'ha tornat molt més fàcil.
- Evita l'ús comercial pur i dur. Utilitza el storytelling.
- Les històries enganxen a les persones.
- Cerca la manera de crear una història a través de la teva marca, però sense que sigui la protagonista.
- Sigues coherent.
La imatge i valors que es transmeten a través dels diferents canals han de ser acords a la resta de les activitats que mostra la teva marca de cara a el públic. Si això no és així et pot passar factura, ja que avui en dia el públic detecta molt ràpidament les incoherències.
Informació extra!
Consulta les tècniques de la Judith Català que ens parla sobre storytelling.