Més informació

Miquel:  619 83 73 50

David:  629 16 20 32

Estratègies de màrqueting per a institucions públiques: beneficis i avantatges únics

En el món actual, les institucions públiques s'enfronten a un entorn complex i en constant canvi.

La comunicació audiovisual: clau per a una major audiència en l'era digital

En l'actualitat, on la societat s'ha convertit en una amalgama d'imatges i vídeos, la comunicació audiovisual s'ha erigit en eina indispensable per a les organitzacions que busquen captar l'atenció i fidelitzar el seu públic. La seva capacitat per a impactar, transmetre idees de manera immediata i generar emoció la convertir en una aliat clau a l'hora d'aconseguir una major audiència.

El so, la llum i la imatge, és cosa nostra

Només preocupa't pel benestar dels convidats.

La importància estratègica de la comunicació en mitjans locals

Les organitzacions actuals necessiten comunicar-se, de manera permanent, amb els seus públics reals i potencials. La situació comunicacional gràcies a Internet s'ha globalitzat. Les informacions superen les fronteres i els límits a nivell mundial.

Transmet el teu missatge amb una estratègia de comunicació efectiva

Des d'iPremsa, ofereix un servei de comunicació integral per a empreses i administracions públiques.

previous arrow
next arrow
Slider

En política, quan parlem de transparència, ens referim al fet que la informació i tot el que es refereix al conjunt d'actuacions que exerceix l'administració pública, està a l'abast i a disposició de la ciutadania, perquè pugui avaluar-los i prendre partit en el seu exercici de la democràcia. És per aquesta raó que aquest terme és considerat un dels tres pilars fonamentals de govern obert, juntament amb la participació i la col·laboració.

Es presenta l'estructura d'una notícia institucional en un esquema perquè puguis identificar perfectament la comunicació, és a dir, de què tracta aquesta notícia.

Pàgina 6 de 36

Publicitat

Facebook

Twitter