Més informació

Miquel:  619 83 73 50

David:  629 16 20 32

Vies de comunicació d'un ajuntament

¿Quins són els principals canals de comunicació d'un ajuntament?


Els principals canals de comunicació que tens amb un ajuntament són els telefònics, presencials i en línia.

A continuació, et mostrem algunes d'aquestes vies de comunicació:

Presencial:
Aquesta comunicació es realitza a través d'oficines especialitzades en aquells punts de registre que un determinat ajuntament té al territori d'actuacions.

En línia:
L'Objectiu d'aquest canal es va poder donar resposta a totes les peticions d'informació, solucionar Tràmits i Recollir possibles suggeriments o queixes de manera no presencial.

Xarxes socials municipals:
Com ja sabem, les xarxes socials s'han convertit en un dels canals de comunicació més utilitzats pels ajuntaments. Per tant, xarxes com Facebook, Instagram o Youtube s'han convertit en els principals canals digitals per a comunicar-se amb els ciutadans i ciutadanes.

Telefònics
Uns dels mitjanstradicionals per comunicar és a través de trucades i que, en l'actualitat, cada vegada són més els ajuntaments que atenen a través de vídeo trucades, a petició de cita prèvia en una hora i dia acordats.

Butlletí del ciutadà
Els Ajuntaments treuen de forma periòdica butlletins oficials com una via de comunicació amb els ciutadans ja sigui en la versió digital com en paper a mode de revista.

Carta de serveis per a l'atenció ciutadana
A través d'aquesta carta pots trobar informació dels serveis per a tota la ciutadania.

 

Quin és el canal que funciona millor al teu ajuntament?