¿Quins són els principals canals de comunicació d'un ajuntament?
Els principals canals de comunicació que tens amb un ajuntament són els telefònics, presencials i en línia.
A continuació, et mostrem algunes d'aquestes vies de comunicació:
Presencial:
Aquesta comunicació es realitza a través d'oficines especialitzades en aquells punts de registre que un determinat ajuntament té al territori d'actuacions.
En línia:
L'Objectiu d'aquest canal es va poder donar resposta a totes les peticions d'informació, solucionar Tràmits i Recollir possibles suggeriments o queixes de manera no presencial.
Xarxes socials municipals:
Com ja sabem, les xarxes socials s'han convertit en un dels canals de comunicació més utilitzats pels ajuntaments. Per tant, xarxes com Facebook, Instagram o Youtube s'han convertit en els principals canals digitals per a comunicar-se amb els ciutadans i ciutadanes.
Telefònics
Uns dels mitjanstradicionals per comunicar és a través de trucades i que, en l'actualitat, cada vegada són més els ajuntaments que atenen a través de vídeo trucades, a petició de cita prèvia en una hora i dia acordats.
Butlletí del ciutadà
Els Ajuntaments treuen de forma periòdica butlletins oficials com una via de comunicació amb els ciutadans ja sigui en la versió digital com en paper a mode de revista.
Carta de serveis per a l'atenció ciutadana
A través d'aquesta carta pots trobar informació dels serveis per a tota la ciutadania.
Quin és el canal que funciona millor al teu ajuntament?