Més informació

Miquel:  619 83 73 50

David:  629 16 20 32

Estratègies de màrqueting per a institucions públiques: beneficis i avantatges únics

En el món actual, les institucions públiques s'enfronten a un entorn complex i en constant canvi.

La comunicació audiovisual: clau per a una major audiència en l'era digital

En l'actualitat, on la societat s'ha convertit en una amalgama d'imatges i vídeos, la comunicació audiovisual s'ha erigit en eina indispensable per a les organitzacions que busquen captar l'atenció i fidelitzar el seu públic. La seva capacitat per a impactar, transmetre idees de manera immediata i generar emoció la convertir en una aliat clau a l'hora d'aconseguir una major audiència.

El so, la llum i la imatge, és cosa nostra

Només preocupa't pel benestar dels convidats.

La importància estratègica de la comunicació en mitjans locals

Les organitzacions actuals necessiten comunicar-se, de manera permanent, amb els seus públics reals i potencials. La situació comunicacional gràcies a Internet s'ha globalitzat. Les informacions superen les fronteres i els límits a nivell mundial.

Transmet el teu missatge amb una estratègia de comunicació efectiva

Des d'iPremsa, ofereix un servei de comunicació integral per a empreses i administracions públiques.

previous arrow
next arrow
Slider

Els ciutadans es poden beneficiar de les subvencions proporcionades al municipi. La majoria són per enfortir el teixit empresarial, protegir la feina de tothom, fomentar l'ocupació, donar suport al consum local, subvencionar projectes innovadors i per potenciar el talent.

Els ajuts cobreixen l'alimentació diària bàsica, les dietes especials, els aliments infantils, el lloguer d'habitatges, les reparacions bàsiques d'habitatges, els equipaments bàsics, el consum d'electricitat, les situacions d'urgència i la necessitat per part de famílies i persones vulnerables, ortopèdies i pròtesis, despeses en ulleres, la connexió d'aigua als habitatges, les factures pendents d'energia elèctrica, etcètera.

Els ajuntaments catalans reben una sèrie dajudes per incentivar el turisme, el comerç i la indústria en làmbit local. La prioritat d'aquestes ajudes disponibles és dedicar recursos econòmics al bé col·lectiu i individual.

Perquè pugui ser entesa, la informació que publiquin els ajuntaments ha d'atenir-se als principis de l'accessibilitat (presentar-se d'una manera ordenada i lògica), interoperabilitat (poder-hi accedir des de diversos mitjans) i reutilització (que permeti tornar a utilitzar-se en sistema públic).

Pàgina 2 de 36

Publicitat

Facebook

Twitter