En el procés d'implementació d'una estratègia de màrqueting per a una organització pública, cal tenir en compte, almenys, els passos i etapes següents:
- Detalls
Miquel: 619 83 73 50
David: 629 16 20 32
En el procés d'implementació d'una estratègia de màrqueting per a una organització pública, cal tenir en compte, almenys, els passos i etapes següents:
Vols conèixer diferents tipus d'estratègia per a una institució pública?
Continua llegint!
Els ciutadans es poden beneficiar de les subvencions proporcionades al municipi. La majoria són per enfortir el teixit empresarial, protegir la feina de tothom, fomentar l'ocupació, donar suport al consum local, subvencionar projectes innovadors i per potenciar el talent.
Els ajuts cobreixen l'alimentació diària bàsica, les dietes especials, els aliments infantils, el lloguer d'habitatges, les reparacions bàsiques d'habitatges, els equipaments bàsics, el consum d'electricitat, les situacions d'urgència i la necessitat per part de famílies i persones vulnerables, ortopèdies i pròtesis, despeses en ulleres, la connexió d'aigua als habitatges, les factures pendents d'energia elèctrica, etcètera.
Els ajuntaments catalans reben una sèrie dajudes per incentivar el turisme, el comerç i la indústria en làmbit local. La prioritat d'aquestes ajudes disponibles és dedicar recursos econòmics al bé col·lectiu i individual.
Un consistori català pot sol·licitar ajuts per pal·liar situacions de crisi econòmica, però també en cas de necessitar recursos per a un projecte innovador i concret dàmbit social.
Pàgina 2 de 36