Més informació

Miquel:  619 83 73 50

David:  629 16 20 32

Com posicionar una marca amb el màrqueting de continguts?

Està clar que la informació de valor és un dels actius més valuosos que pot tenir una marca en l'actualitat.

Si volem mantenir al nostre públic fidel i, a més, seguir creixent pel que fa a nombre de clients, hem d'invertir recursos a implementar una bona estratègia de continguts. El seu efecte és acumulatiu, ja que, a mesura que anem creant contingut, més públic atraiem i més augmenta la nostra comunitat.

La clau per a l'èxit d'aquesta estratègia és que aportacions valor abans de demanar alguna cosa a canvi.

Primer de tot, t'has de guanyar la confiança del teu potencial client a través de la informació d'utilitat que comparteixes amb ell de forma totalment gratuïta.

A mesura que les persones confiïn més en tu i et percebin com una marca d'autoritat, et serà molt més fàcil oferir els teus productes o serveis i generar vendes. Recorda que les persones no vam comprar a les empreses en què no confiem.

 

marketing I TEXT

 

Et donem una sèrie de consells que et poden resultar d'utilitat:

1. Analitza al teu públic objectiu:
És molt important saber a qui et dirigeixes. No és el mateix tractar amb adolescents que amb persones jubilades.

2. Coneix les seves necessitats:
Això et permetrà ajustar la teva oferta de contingut i oferir informació personalitzada.

3. Crea contingut de qualitat:
La teva informació ha de ser útil. A més, has oferir-la de forma totalment desinteressada, sense esperar res a canvi.

4. Utilitza tantes plataformes digitals com puguis:
Un bloc, les xarxes socials o newsletters et permeten fer arribar la informació a un major nombre de persones.



En conclusió, podem afirmar que, en un món digitalitzat com l'actual, desenvolupar una bona estratègia de màrqueting de continguts i complementar-la amb una altra de branded content és fonamental si volem que la nostra marca tingui una comunitat fidel. Aquestes estratègies ens permetran generar les vendes necessàries per treure la màxima rendibilitat al nostre negoci.