Hi ha diverses eines per atraure els potencials clients sense que calgui recórrer a tècniques de venda agressives que, justament, aconsegueixen l'efecte contrari (és a dir, espantar els potencials compradors).
El branded content és una tècnica de màrqueting que ens permet connectar amb la nostra audiència a través de la creació de continguts vinculats a la nostra marca.
A continuació, et detallem algunes de les característiques més destacades:
- Destaca el valor de la marca per sobre dels productes o serveis.
- El més important és que els nostres usuaris percebin les qualitats de la nostra ensenya per sobre de la nostra oferta comercial.
- Els continguts busquen impactar en l'audiència i generar conversa.
- És més important centrar-se en la notorietat i les mencions que en les conversions.
- Se centra en oferir un valor afegit a l'usuari.
- L'usuari no vol empassar anuncis.
- Per això, amb el branded es busca oferir als el potencial client el contingut que de veritat vol consumir.
- Establir una connexió emocional amb l'audiència.
- Les emocions poden convèncer molt més que els arguments racionals.
- És utilitzat a través de múltiples formats i plataformes de difusió.
- Gràcies a la seva gran flexibilitat, es poden adaptar els continguts a múltiples formats com el podcast, vídeos, xarxes socials, etc.
Això augmenta moltíssim la visibilitat del nostre negoci.
No obstant això, aquesta estratègia presenta diferències respecte a altres tècniques de captació de clients mitjançant continguts.
Mentre que altres vegades intentem crear continguts de tot tipus, amb el branded content ens centrem només en una tipologia concreta.