Més informació

Miquel:  619 83 73 50

David:  629 16 20 32

Què és el branded content?

Hi ha diverses eines per atraure els potencials clients sense que calgui recórrer a tècniques de venda agressives que, justament, aconsegueixen l'efecte contrari (és a dir, espantar els potencials compradors).

 


branded content 2


El branded content és una tècnica de màrqueting que ens permet connectar amb la nostra audiència a través de la creació de continguts vinculats a la nostra marca.

A continuació, et detallem algunes de les característiques més destacades:

  1. Destaca el valor de la marca per sobre dels productes o serveis.

  2. El més important és que els nostres usuaris percebin les qualitats de la nostra ensenya per sobre de la nostra oferta comercial.

  3. Els continguts busquen impactar en l'audiència i generar conversa.

  4. És més important centrar-se en la notorietat i les mencions que en les conversions.

  5. Se centra en oferir un valor afegit a l'usuari.

  6. L'usuari no vol empassar anuncis.

  7. Per això, amb el branded es busca oferir als el potencial client el contingut que de veritat vol consumir.

  8. Establir una connexió emocional amb l'audiència.

  9. Les emocions poden convèncer molt més que els arguments racionals.

  10. És utilitzat a través de múltiples formats i plataformes de difusió.

  11. Gràcies a la seva gran flexibilitat, es poden adaptar els continguts a múltiples formats com el podcast, vídeos, xarxes socials, etc.


branded content 3

Això augmenta moltíssim la visibilitat del nostre negoci.

No obstant això, aquesta estratègia presenta diferències respecte a altres tècniques de captació de clients mitjançant continguts.

Mentre que altres vegades intentem crear continguts de tot tipus, amb el branded content ens centrem només en una tipologia concreta.