Més informació

Miquel:  619 83 73 50

David:  629 16 20 32

La imatge de marca

El branding és l'agrupació d'accions que realitzem, en una campanya de màrqueting, encaminades a crear i posicionar al mercat la imatge i identitat de marca d'una empresa.


Per què es Important la imatge corporativa?
La imatge de marca o corporativa és el conjunt d'impressions o sensacions que vam crear en la primera presa de contacte amb els teus futurs clients, amb la teva competència i amb el Mercat en general.

Aquesta primera trobada hauria de ser molt clar i assimilable, i Per descomptat, a imatge i semblança del que ets com a empresa i del que vols transmetre. Es tracta de generar credibilitat i confiança en el conjunt de el sector on actuen i, per tant, és crucial per explicar mitges veritats ni caure en falsedats.

La imatge de marca és una carta de presentació i, serà sempre la primera impressió i el record més immediat que deixa el teu negoci.

 

La importància de la imatge corporativa
Si mirem a la nostra voltant veurem una gran quantitat de productes icònics que estan a la nostra abast. Aquests han llegades, abans o passat i en major o menor mesura, a un punt en què l'interès per ells va començar a difuminar i declinar.

Això pot venir per diversos factors com poder ser, la competència, l'edat dels consumidors habituals, l'època de l'any, Les noves tendències socials o senzillament perquè deixen de ser momentàniament útil. Si un negoci depengués només de l'estat comercial dels seus productes estrella i tenint en compte la vehemència de molts consumidors, no tindria cap futur i cauria en l'oblit a l'igual que el seu producte.

Arribats a aquest punt és on trobem el perquè de la importància de la imatge corporativa o imatge de marca. Aquesta imatge és la idea o percepció global que tenen els consumidors a nivell emocional sobre l'empresa i, per tant, el ferm suport de la seva reputació i rellevància. Per aconseguir això, hem de seguir una estratègia de branding creada per professionals, que motivi, connecti i sigui memorable. Això és així, ja que en definitiva, és el que permetrà que l'activitat en general de l'empresa sigui sempre ben coneguda i valorada.

A més, és l'única manera que hi ha de mantenir-se quan el principal producte o servei no obtingui, puntualment, la demanda esperada. Un clar exemple d'això el tenim en qualsevol negoci el producte més rendible és de temporada, i que, la resta de l'any segueix endavant i continua en la seva línia de mercat.

Això és possible, i succeeix en gairebé al 100% de les vegades, pel poder que li atorga la bona imatge corporativa que s'ha generat. A més, sobre aquesta es poden emparar altres activitats a l'espera de la tornada del seu gran moment. La marca és en definitiva la que comunica tot i a tots, i per això, cal treballar la totalitat dels punts que la componen per crear una imatge corporativa sòlida. Aquesta ha de transmetre els valors, objectius i essència de l'empresa. I que, en definitiva, resulti fiable, propera i deixi sempre un missatge motivador.