Més informació

Miquel:  619 83 73 50

David:  629 16 20 32

5 punts per gestionar la identitat digital del teu negoci

Si falles amb la reputació, és molt difícil de recuperar la imatge positiva.

En aquest article iPremsa us vol indicar 5 punts clau a tenir en compte per a poder mantenir la identitat digital quasibé intacta.

Tots són importants, però el compliment en el seu conjunt et pot estalviar més d'un disgust.

1- Vigila tot el què publiques

Tots els suports poden originar una crisi d'identitat digital. Un error molt comú és prestar excessiva atenció a la pàgina web, deixant altres suports com les xarxes socials o els blocs descuidats. Tingues en compte detalls com l'ortografia (les faltes desprestigien la teva marca), l'orientació dels continguts i la gestió dels comentaris negatius. Intenta neutralitzar-los amb respostes cordials.


2- Controla el que es diu de la teva empresa

Estigues al dia sobre el què es diu del teu negoci a la xarxa per veure si és positiu o negatiu i, en l'últim cas, tractar de solucionar-ho. A continuació mencionem els principals canals alternatius on pot ser que es parli de la teva marca perquè puguis monitoritzar i tenir cura de la teva reputació en línia, fet essencial per a revisar el què es diu de la teva empresa:

  • Fòrums d'opinió
  • Agregadors de notícies
  • Mitjans de comunicació
  • Influencers
  • Marketplaces
  • Comparadors de productes
  • Els propis perfils socials
  • La informació que el teu entorn offline et proporciona


3- Vigila la teva competència

És vital controlar allò que es diu de la teva competència directa perquè pot donar-te pistes sobre si ho estàs fent bé o malament, i fins i tot conèixer alguns errors que has d'evitar. Els encerts i errors dels teus principals competidors sempre són una font d'informació i inspiració ideal.


4- Monitoritza les xarxes socials

Són el principal focus generador de crisi d'identitat digital. Tracta de respondre amb regularitat als comentaris, i fes especial èmfasi en els negatius a través de respostes amables i cordials, manejant l'assertivitat. Així aconseguiràs una reputació positiva.


5- Compte amb els perfils personals dels directius

Malgrat que un perfil personal a priori no hauria d'afectar a nivell d'empresa, la realitat és que si tens un negoci amb inversors o socis, tota la informació que circula sobre tu a Internet també és important. Cuida-la al màxim. Per a això, tracta de monitoritzar de manera periòdica allò que diuen i es diu de les teves directius, inversors i socis més representatius.

 

Com hem pogut comprovar, gestionar la reputació online és molt important per millorar la teva presència a Internet i créixer amb la teva estratègia digital.

Per evitar una crisi d'identitat digital, des d'iPremsa et gestionem els perfils de les xarxes socials, sense deixar així els perfils en mans inexpertes, augmentant favorablement la reputació online del teu negoci.

De la mateixa manera, i relacionat amb el mateix àmbit, et creem una bona estratègia de comunicació.

 

Font: Increnta