Totes ben assequibles i amb resultats assegurats.
Si tens pensat organitzar un esdeveniment i ja el tens tancat quant a dia, hora i ubicació, tan sols i falta fer la difusió corresponent perquè arribi a l'objectiu públic.
Diferents opcions que cal analitzar, tot i que els més accessibles referent a la relació preu-resultat són les que et plantegem a continuació:
1. Mitjans tradicionals
No cal que tots els canals siguin tecnològics, ja que els mitjans de tota la vida encara mantenen el seu públic.
L'exemple més clar, és la ràdio. Editant una falca original i creativa és pot captar l'atenció de l'oient.
A iPremsa tenim professionals que es dediquen a posar veu a la falca que tens pensada. Una bona veu sempre li dona força al missatge.
2. Xarxes socials
Tocant l'àmbit digital, una bona difusió per les xarxes socials i senyal de resultats assegurats. Assequible econòmicament i capaç de transmetre el missatge amb lleugeresa.
Des de Facebook a Twitter, passant per Instagram o YouTube qualsevol xarxa social que sigui tendència, permet arribar al públic objectiu de manera garantida.
iPremsa disposa d'un equip de professionals amb una llarga trajectòria que pot crear feedback amb la difusió del missatge per les diferents xarxes socials.
3. Campanya comunicativa a diferents mitjans
Si el què és una promoció més completa, el conjunt de diverses opcions per a promocionar el teu esdeveniment és la manera més complexa i més eficaç.
El teu objectiu públic, si no rep el missatge per un canal, l'acabarà rebent per un altre. Es tracta d'arribar a ell d'una forma o altra, però amb la intenció d'arribar-hi tant sí com no.
Des d' iPremsa posem al teu abast un conjunt de professionals que es dediquen a donar-li visibilitat al teu missatge.
Tenint en compte que pot anar des d'un esdeveniment reduït, fins a un conjunt d'actes de diferents dies, ens emmotllarem a les teves necessitats per poder aconseguir els objectius.
Així doncs, posa't en contacte amb nosaltres i estarem encantats d'atendre't, donant-te una solució ràpida i àgil.