Més informació

Miquel:  619 83 73 50

David:  629 16 20 32

La comunicació inclusiva, una necessitat per a les empreses

Les empreses haurien de tenir en compte la diversitat del públic en la seva comunicació.


La comunicació inclusiva és la comunicació que té en compte la diversitat dels destins. Això significa que la comunicació ha de ser accessible i comprensiva per a persones de diferents cultures, educació, habilitacions i experiències.

En els últims anys, la diversitat de la societat ha augmentat considerablement. Això ha dut a terme un augment de la demanda de comunicació inclusiva per part dels consumidors i els treballadors.

Hola, hi ha moltes maneres de fer que la comunicació siga inclusiva. Algunes de les tècniques més comunes inclouen:

Utilitzar un idioma accessible. El lenguaje hauria d'estar clar, concís i fàcil d'entender.
Evitar els estereotips. Los estereotipos pueden ser ofensivos y exclusivos.
Representar la diversitat. La comunicació hauria de reflectir la diversitat dels destins.
A continuació, es presenten alguns exemples de comunicació inclusiva:

Un lloc web que ofereix opcions d'idioma i accés.
Una campanya publicitària que representa una varietat de persones.
Un informe anual que usa un llenguatge clar i concís.
Les empreses que utilitzen la comunicació inclusiva poden beneficiar-se d'una varietat de maneres, incloses:

Atraure i retenir clients. Els consumidors tornaran a sentir-se representats i valorats per les empreses amb les quals interactuen.
Fomentar la col·laboració. Els treballadors de diferents cultures i experiències poden aportar noves perspectives i idees a les empreses.
Gestionar les crisis. La comunicació inclusiva pot ajudar a les empreses a gestionar les crisis d'una manera més efectiva.
La comunicació inclusiva és una necessitat per a les empreses que volen connectar amb la diversitat de públics .