Vols conèixer diferents tipus d'estratègia per a una institució pública?
Continua llegint!
Màrqueting de continguts
Quan parlem de màrqueting de continguts, ens referim a una estratègia que estarà enfocada a la creació i distribució de certs continguts rellevants i pertinents. Per exemple, articles i posts a les xarxes socials. Amb ells, ajudarem el públic a estar més informat sobre la necessitat de les institucions públiques. Amb el content màrqueting, l'empresa ajudarà la ciutadania a resoldre problemes i esdevindrà una font fiable i quotidiana.
Email màrqueting
És una eina que ens servirà per comunicar-nos digitalment amb la ciutadania. Farem servir l'enviament massiu de correus electrònics dirigits a una base de contactes que haurem creat amb anterioritat. Mitjançant una base de contactes, cercaràs a l'audiència directament interessada.
Màrqueting a cercadors (SEM)
És una modalitat del màrqueting digital que té com a objectiu principal promoure la utilització d'un lloc web mitjançant la visibilitat a cercadors com Google. Les campanyes es creen segons paraules concretes o termes de cerca, també anomenats keywords o paraules clau.
Posicionament a cercadors (SEO)
Quan parlem de posicionament SEO, ens referim al conjunt de tècniques que s'utilitzen amb l'objectiu que una web s'emplace en les primeres posicions dels resultats al cercador de Google (oa qualsevol altre cercador d'Internet). Fer que una web escali posicions es coneix com a posicionament SEO.
Publicitat de pagament per clic (PPC)
En aquest model de publicitat i estratègia digital, l'interessat (en aquest cas, l'entitat pública) paga una quantitat cada cop que un usuari fa clic en un dels anuncis per visitar els continguts digitals desitjats.
Màrqueting a les xarxes socials
Potser és un dels mètodes més útils i dels més demandats en aquests darrers anys. Les seves sigles en anglès, SMM, signifiquen social media marketing. Es refereix a totes les activitats, publicacions, campanyes i estudis que s'utilitzen a les xarxes socials i contribueixen a generar oportunitats de publicitat i satisfacció de l'usuari. Amb aquesta estratègia, augmentes l'abast i la confiança de la comunitat.