Segueix llegint!
L'impuls decidit que està rebent aquest territori català és fruit, en gran mesura, de la col·laboració comunitària de tots els ajuntaments que pertanyen a la comarca de la Selva.
És una zona que ha experimentat significatives transformacions econòmiques, en gran mesura enfocades a potenciar al màxim l'atractiu turístic dels seus municipis. Tots ells han aparcat les seves diferències per impulsar un objectiu comú: consolidar i reforçar la marca turística La Selva com a sinònim d'encant, desconnexió, bellesa natural, satisfacció de l'viatger i amplitud d'oferta.
Així mateix, ha comptat amb el suport dels mitjans de comunicació locals per consolidar aquesta imatge de marca. La irrupció de la televisió la Selva TV va ser una de les fites més importants en aquesta estratègia de cohesió i projecció globalitzada de la comarca.
A més, la percepció importants supraterritorial s'ha anat consolidant gràcies a les accions compartides per les institucions comarcals i pels diferents municipis, freqüentment amb el suport i la difusió dels mitjans de comunicació locals.
En conseqüència, els beneficis obtinguts fins ara constitueixen pilars decisius en l'evolució turística, social i econòmica que està experimentant aquest territori:
- Major cohesió i sentit de pertinença entre els municipis i els seus habitants.
- Major projecció com a destinació turística atractiu.
- Efecte crida i sinergies entre les destinacions turístiques que la formen.
- Oferta única, global, que contribueix a ampliar la durada de les estades en aquestes localitzacions.
- Consolidació d'una imatge territorial més potent, atractiva i competitiva davant d'altres escenaris turístics.
- Arribada a un públic objectiu més ampli.
- Millora econòmica i social significativa, de la qual es beneficien tots els seus habitants.