En una població transcorren molts aspectes que són d’interès tant pels seus habitants com pels seus visitants.
Per tal de donar a conèixer tot allò que es mou en un municipi es recomana treballar un pla de comunicació integral. Establir una comunicació periòdica i ordenada a través de notícies, comunicats de premsa o posts a les xarxes socials ajudaran a donar a conèixer tot allò que transcórrer i fer valdre la tasca del seu ajuntament.
En definitiva, disposar d’una bona comunicació i d’un equip professional que conegui quines són les millores eines, el llenguatge adequat i sigui coneixedor de l’entorn, és sinònim d’èxit comunicatiu.
És per aquest motiu que proposem treballar un pla de comunicació anual per a l’ajuntament.
Totes les entitats que posen en pràctica un pla comunicació poden experimentar els següents beneficis de forma directa:
⁘ Augment de la visibilitat
⁘ La comunicació és l’enllaç per fer extensiu tot allò que passa al municipi
⁘ Creació de valor
⁘ Visió compartida i legitimitat del que hi succeeix
⁘ Participació ciutadana i forana
⁘ Promoció de la localitat
⁘ Anticipació
Aquest pla de comunicació serà un element viu, modificable i adaptable a cada situació per tal que esdevingui un altaveu fidel de la realitat del consistori i dels seus ciutadans; amb l’objectiu de generar confiança, credibilitat, proximitat i transparència.
ELS PUNTS PRINCIPALS A TREBALLAR SERAN:
⁘ Preparació d’un pla de comunicació
⁘ Redacció de notícies
⁘ Gestió de la pàgina web
⁘ Gabinet de premsa
⁘ Gestió de xarxes socials
⁘ Gestió del canal municipal de WhatsApp
⁘ Seguiment de les activitats i del desenvolupament del municipi