Més informació

Miquel:  619 83 73 50

David:  629 16 20 32

El nou panell d'Instagram per a creadors

Coneixes les novetats del nou panell?

Portes les xarxes socials d'un compte? O bé ets community manager?
Avui presentem el nou panell d'Instagram per a creadors que ha llançat la xarxa social.

La monitorització a través de l'estadística és un tema rellevant per als creadors de contingut. Gràcies a l'anàlisi de les dades que es poden obtenir a través de l'anàlisi, es pot arribar a optimitzar les publicacions a Instagram.
El nou panell que presenta Instagram ens ofereix més dades sobre el rendiment de les publicacions a la seva xarxa.


Què hi puc trobar al nou panell d'Instagram?
Quan Instagram crea una nova funcionalitat, normalment només un percentatge dels seus usuaris té disponible l'ús d'aquests. Quan el període de prova del panell es va donar per satisfactòria, la resta d'usuaris d'Instagram han pogut veure aquesta opció també.

- El rendiment de les publicacions es mostra a l'apartat d'estadístiques de l'activitat a la xarxa. Aquesta informació serà valuosa per a poder optimitzar el contingut.
- Fer millorar el negoci: un espai on Instagram et va mostrant de forma aleatòria consells i eines per a poder seguint fer créixer la comunitat/ la monetització.

Anteriorment, part d'aquesta informació ja la podíem trobar en diferents apartats de l'aplicació. Amb aquest nou llançament, el que pretén Instagram és tenir un espai recollit amb tota la informació analítica sobre el comportament de les publicacions a la xarxa.


Quines altres novetats ha presentat Instagram?
A principis del 2020 Instagram llançava les botigues per a què els usuaris poguessin crear un aparador amb els seus productes i serveis i d'aquesta manera, l'usuari pot veure el preu d'aquests. A més també es podia pagar a través de la mateixa xarxa social. Per tal que l'usuari pogués donar-li més visibilitat al seu compte, Instagram també va activar l'opció de poder promocionar comptes, històries o els mateixos posts.

Una de les darreres novetats que també va treure la marca va ser la de les "Guies" un espai on per exemple un guia turístic pot mostrar una fotografia i una descripció d'una ciutat, o bé una cuinera pot mostrar una fotografia del seu plat i escriure la recepta i els passos per a fer un plat. Aquesta opció la trobem a l'hora de "crear/ +" on ens permet crear una guia.

T'ha agradat aquesta informació?