Més informació

Miquel:  619 83 73 50

David:  629 16 20 32

El canvi de la home a Instagram

Instagram afegeix els "Reels" i la "Shop" al seu menú inferior de la home

Després de les diferents suposicions que els usuaris parlaven sobre el nou disseny de la home, Instagram ha llançat el seu nou menú en el qual s'inclouen els Reels i la Shop/ Botigues.

La idea sobre la pestanya de Reels és poder veure els vídeos de creadors d'arreu del món, és a dir: a partir d'ara no només es veuran els Reels dels "amics". I amb la pestanya de les Botigues passa el mateix, l'objectiu dels creadors d'Instagram és apropar els usuaris a creadors i marques, d'aquesta manera volen potenciar que els usuaris coneguin nous productes. 

Aquests canvis ja es varen produir fa dies, encara no ho veus?
Recorda actualitzar la teva app d'Instagram per estar al dia de les seves novetats. 

InstgaramImatge nova home a Instagram

 

La plataforma afirma que fa molt de temps que no canviava el disseny de la home de la plataforma, però que els canvis constants en el consum d'informació i dels usuaris els ha fet plantejar aquest canvi. 
Arran de la pandèmia, la gent va crear vídeos curts i amb dosis de creativitat i aquest ha estat un dels motius que els ha fet plantejar el canvi del menú. També durant la pandèmia el consum online, les compres en entorns digitals i la cerca d'informació ha crescut considerablement.

Aprofitant aquest canvi, també es canvia la nova forma de publicar una fotografia o un vídeo al feed. Desapareix el botó de "+" que abans trobàvem a la part inferior del menú. A partir d'ara, haurem d'anar a la part superior esquerra de la home i fer clic al "+" per a fer una publicació.

I a tu, t'agrada la nova aposta de disseny que ha fet Instagram?