El teu projecte està consolidat però els continguts no gaudeixen de la repercussió que voldries?
Com transmets aquesta informació és el primer missatge que rep el públic al qual et vols dirigir. Per tant, és imprescindible comptar amb un professional que t'ajudi a comunicar millor i, sobretot, de manera més eficaç.
Quins són els principals beneficis que et pot aportar treballar la imatge gràfica del teu projecte?
1. Identificar la teva marca amb uns valors per després comunicar-los en les seves diferents vessants (producte, xarxes socials, pàgina web, tarja, fulletons, etc.)
2. Desmarcar-te de la competència. Distingir-se dels altres a través d'una imatge gràfica que aporti valor al teu projecte és essencial. Els colors, les formes, els textos. Tot allò que comuniquis i que t'identifiqui amb la teva pròpia marca, també farà que et desmarquis de la pròpia competència. Ja treballes aquest aspecte?
3. Aplicació corporativa de la teva marca.
Com comuniques la teva marca?
- Tots els valors de la teva marca,
- l'argument diferencial de la competència,
- l'aplicació de la teva marca,
- l'acompanyament del logotip,
- la combinació de textos al voltant del teu argument comercial,
i altres arguments és aconsellable que ho tinguis en compte a l'hora d'aplicar la corporativa de la teva marca.
La combinació de: marca amb valors, desmarcar-se de la competència i realitzar una bona aplicació corporativa farà que el teu projecte pugui arribar més lluny.
Sents que ja no arribes als teus clients? O que el teu projecte no comunica suficient?
Doncs a iPremsa tenim la fórmula ideal per posar fi als teus problemes. Oferim tots els serveis que conformen la disciplina del disseny gràfic: creació d'una identitat corporativa i el seu desenvolupament en matèria d'aplicacions, disseny editorial (llibres, revistes, butlletins en format digital i imprès) i de continguts corporatius per màrqueting digital i xarxes socials, cartelleria per a esdeveniments, així com muntatge de pàgines web mitjançant Wordpress, incloses també les botigues on-line.