Quin tipus de fotografia fas servir a les xarxes socials?
Et sona allò de... "més val una imatge que mil paraules"? Doncs en el món digital encara es reafirma més la importància de com transmitim visualment. Avui en dia, la quantitat de contingut escrit i visual augmenta per moments i per canals que esdevenen tendència. Una de les primeres xarxes socials va ser el Messenger, després va venir el Tuenti, anys després va aparèixer Facebook, Instagram i una de les més recents i tendència entre els més joves: el famós "Tik Tok".
El tipus de contingut i imatges a penjar a xarxes socials anirà d'acord amb la identitat corporativa i serà allò que reflexarà de cares al públic final sobre la marca. L'objectiu serà atraure a aquell target a qui has d'arribar i cautivar, i les imatges seran el primer atraient cap al teu contingut. T'encarregues de fer contingut per a una empresa o administració pública?
Et recomanem uns passos a seguir a l'hora de publicar fotografies a les xarxes socials:
- Crea una estratègia visual de la marca
- Identifica quin és l'estil que vols seguir i que sigui homogeni a tota la marca visual
- Utilitza sempre la mateixa gamma cromàtica
- Utilitza una gamma cromàtica variada de colors quan vulguis destacar quelcom
- Les imatges de les publicacions sobre una temàtica seran les mateixes a totes les xarxes
- Necessites recursos fotogràfics? Fes servir els bancs d'imatge gratuïts/ de pagament
- Necessites fotografia personalitzada de la marca? Cerca un bon fotògraf i crea un guió per saber quines fotos necessites
- Analitza si les fotografies que penges a les xarxes tenen èxit i optimitza-ho en el temps
Necessites experts que t'ajudin en la teva estratègia visual? Un fotògraf t'ajudaria a aconseguir aquelles imatges que tens en ment?
Contacta'ns i t'ajudarem a professionalitzar la teva identitat visual a les xarxes socials!