Una tasca complicada si no ets un expert en la matèria.
Si tens una web de la teva empresa, cal que la tinguis actualitzada, ja no tan sols referent als productes i/o serveis que ofereixis o de notícies que puguis aportar als teus usuaris, sinó que cal que aquests, mentre naveguin ho facin garantint-los els seus drets de navegació.
L'última actualització de la normativa referent a aquest àmbit va ser la Llei Orgànica 3/2018 de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
És cert que aquesta complementa l'anterior normativa RGPD 679/2016 Protecció de Dades de Caràcter Personal, ja que era necessària una actualització de la normtiva digital, degut als canvis de consum, essent aquests cada vegada més per Internet.
Aquesta normativa és imprescindible ja que regula el procediment per a informar a les persones sobre el tractament de les seves dades escollint, específicament en l'àmbit d'Internet, per un protocol d'informació per capes que doni la opció al ciutadà de conèixer clara i senzillament els aspectes més importants d'aquest tractament, poden accedir als restants mitjançant un enllaç directe.
Una altra novetat inclosa a la normativa és reconèixer explícitament el dret d'accés i, si cal, de rectificació o supressió per part dels que tinguessin relació amb persones mortes per motius familiars o de fet i als seus hereus. Aquesta mesura limita l'exercici dels mencionats drets quan el mort ho hagués prohibit.
Referent als menors, en l'ambit d'Internet la llei els fixa en 14 anys, podent prestar el consentiment de manera autònoma. També és regula el dret a demanar l'eliminació de les dades facilitades a xarxes socials o altres serveis de la societat de la informació pel mateix menor o tercers d'urant la minoria d'edat.
Després d'aquesta breu explicació, no t'ofusquis, ja que estem especialitzats en aplicar tècnicament aquesta normativa, ja que una cosa és la teoria i l'altra com dur-la a la pràctica.
Per això, si tot l'anterior se't fa una muntanya i vols evitar dedicar-hi temps, nosaltres ens encarreguem de que la teva empresa s'ajusti a totes les noves obligacions derivades de la Llei.
I això ho fem assumint la gestió del registre d'activitats, l'avaluació de l'impacte, el consentiment obligatori, l'anàlisi de risc, auditories, les sancions per incompliment contra la facturació de l'empresa, el control d'accés i presència.
La nova Llei de Protecció de Dades deixarà de ser una preocupació per a tu i per la teva empresa ja que oferim un servei que t'estalviarà temps, problemes i recursos econòmics.
Des d'iPremsa et garantim la implementació i actualització de la nova noramtiva de manera ràpida i eficaç.
Per això, si ho creus convenient, posa't en contacte amb nosaltres i explica'ns què necessites.