El disseny gràfic i la monotonia no són bons amics.
Una de les tasques més importants de les empreses i administracions és fer arribar el missatge al públic desitjat.
Tot i així, avui no ens centrarem en el canal, el mitjà per provocar que finalment el possible client o ciutadà escolti, llegeixi o vegi el missatge.
Ho farem aprofundint en el contingut i el format visual d'aquest mateix missatge, ja que, al cap i a la fi, si el missatge arriba, però no acaba de ser atractiu, no generarà impacte.
Per aquest motiu, si elabores continguts però no reps feedback o resultats positius, quelcom falla. Per això, des d'iPremsa posem a la teva disposició els serveis d'un dissenyador gràfic.
La finalitat principal serà organitzar la informació, fer-la entenedora i sobretot, atractiva. Com es transmet la informació és el primer input que rep el públic objectiu. Per aquest motiu, és imprescindible poder comptar amb un comunicador professional, ja que ho realitzarà de forma més eficaç.
Si creus que el format visual falla, ja que arriba però no és atractiu ni crida l'atenció del receptor, nosaltres elaborarem un missatge clar, sense deixar d'aportar aspectes secundaris.
Explica'ns què vols i nosaltres ho traduirem en un mitjà digital o imprès. A més, en adaptem a les teves necessitats, englobant també els serveis de pàgines web, fotografies o vídeos corporatius o promocionals, ja que d'aquesta manera el missatge quedarà més professional i adaptat a altres àmbits.
Des d'iPremsa també podem assessorar-te des de zero, aportant solucions en la creació de noves marques, confeccionant la imatge que les haurà d'identificar, com logotips, eslògans, etc.
No ens limitem a dissenyar, sinó que també t'oferim un servei integral amb impressió i servei de repartiment porta a porta.
Penses que et podem ser d'utilitat ja que no trobes la manera de millorar en aquests aspectes?
Només cal que et posis en contacte amb nosaltres, ens ho expliquis i ens trobarem amb tu les vegades que calgui, fent un seguiment de les feines per ajustar els detalls i aconseguir els dissenys que més encaixin a les teves necessitats.
Fes que els continguts i missatges brillin per sobre la resta.