Una eina de promoció que torna a agafar força.
Fa uns quants anys, amb l'aparició de les noves teconologies i els canvis de consum de la població, la ràdio havia quedat com a mitjà quasibé residual en quant a oients.
Els pronòstics sobre aquest mitjà de comunicació amb tanta història i continguts màgics a les esquenes no auguràven un final gaire bo, ja que feien pensar en la seva desaparició.
Tot i així, aquestes noves tecnologies i a contrapronòstic, han provocat que la ràdio agafi una inèrcia inesperada, ja que sembla que encara li queda força per estona.
Això és degut a que la ràdio també es pot escoltar via Internet, tant en directe o en format gravat (podcast), via Apps de les pròpies emisores, o com s'ha fet sempre utilitzant el suport de tota la vida, la ràdio en si.
A més, la ràdio ha mantingut els seus oients fidels tan a nivell autonòmic com estatal, però també cal tenir en compte les emisores de nivell municipal que s'han mantingut sense desaparèixer.
Per aquests motius, la ràdio esdevé el mitjà actual més assequible a l'hora de promocionar un producte, servei o acte.
Cal tenir en compte que, en comparació de fa anys, els preus són molt més baixos per les falques de ràdio, i això cal aprofitar-ho per fer una petita inversió que de ben segur comportarà un retorn favorable de la mateixa inversió.
Tot i així, fer una falca de ràdio no és tan senzill com es creu, ja que cal ser curós amb diferents aspectes que mencionem a continuació:
- El missatge
L'elecció del contingut què es vol transmetre, ja que haurà de ser de forma concreta i sense embuts.
- La durada
El missatge ha de ser explicat en un temps definit, ja que la falca té una durada determinada. Per això, caldrà tenir en compte què dir i que no dir per poder complir amb la durada establerta.
- La veu
Per explicar aquest missatge, què millor que ho faci una veu professional dedicada al món de la locució. Sembla mentida, però el missatge queda molt més professional que si la falca és duta a terme per una veu qualsevol.
Tenint en compte aquests aspectes serà més fàcil connectar amb els oients que escoltin la falca i el resultat serà més productiu.
Des d'iPremsa, comptem amb estudis de gravació professionals i insonoritzats, a més d'un catàleg de música de llibreria per afegir a les produccions.
També podem posar al teu abast equip tècnic com preamplificadors de micròfon-vàlvula o transistoritzat, softwares d'edició i producció professionals.
A més, comptem amb locutors de llarga experiència en diferents suports i mitjans de comunicació que podran posar veu als teus continguts per a convertir-los en professionals.