Més informació

Miquel:  619 83 73 50

David:  629 16 20 32

Comunicar bé com a organisme públic

Arribar als ciutadans del municipi com a finalitat.

Actualment hi ha poblacions que mantenen diferents formats comunicatius per a poder arribar als seus ciutadans. De fet, a la majoria conviuen publicacions periòdiques en paper i portals digitals.

Això, no hauria de ser un inconvenient, ja que cada format és consumit per un tipus de públic diferent. Així, s'aconsegueix abarcar a més població, fent que arribar a ella sigui més fàcil.

Tot i així, hi ha unes despeses darrera que cal assumir i, a vegades, mantenir els dos formats no sempre és sinònim de fluidesa econòmica.

El què si que cal remarcar és que, com s'ha dit abans, cada format té el seu públic objectiu, ja que potser una persona de 80 anys s'interessarà per les novetats en revistes o diaris i no pas per un portal web.

Per això, segons les característiques de la població de cada municipi cal adaptar les necessitats de cada organisme públic per a poder aconseguir arribar al seu públic objectiu, que no serà un altre que es seus propis ciutadans,

Des d'iPremsa oferim els serveis de comunicació, ajudant a transmetre amb rigor i exactitud la informació desitjada com novetats, fires, actes institucionals,etc. a un públic en concret.

A més, ens encarreguem de realitzar notes de premsa i comunicats i trobem la millor manera de que arribi al públic objectiu. Realitzem el seguiment i el contacte amb el mitjans de comunicació, a més d'elaborar un recull de premsa amb les aparicions generades.

Per molt bona que sigui la gestió o innovadora la iniciativa, si no es pot transmetre correctament, no tindrà repercussió, cosa que significa el 50% de l'èxit.

Des d'iPremsa establim una estratègia comunicativa eficaç per a transmetre la informació d'una manera adequada.

A més, relacionat amb el punt anterior, es fixa unn pla estratègic que engloba la monitorització de les xarxes socials o l'aplicació de protocols de comunicació interna.

Explica'ns el contingut i també garantím una recerca d'informació complementària que potenciï aquest missatge, juntament amb una correcció ortogràfica i d'estil per a moldejar-ho tot tal i com es desitgi transmetre.

Saber comunicar estratègicament seguint accions adequades és una tasca analítica que necessita conèixer bé l'interlocutor i el seu públic. D'aquesta manera, es pot assessorar sobre les accions, campanyes i novetats que es vulguin dur a terme tenint en compte els continguts i els objectius desitjats.

Per això, des d'iPremsa creiem que, com a organisme públic, és fonamental saber arribar als ciutadans delteu municipi, ja que si un organisme públic no fa bé la seva feina, dóna mal exemple a la seva ciutadania, sabent que els recursos econòmics que ells mateixos aporten, no es dediquen a quelcom productiu.

Només cal que et posis en contacte amb iPremsa i t'explicarem com realitzem aquesta tasca de comunicació, aplicant bons protocols per aconseguir un objectius prèviament establerts.