Més informació

Miquel:  619 83 73 50

David:  629 16 20 32

Facebook presenta nous controls

La majoria estan relacionats amb la seguretat de les marques.

Aquestes novetats es troben dins del seu compromís per oferir un ambient segur per als anunciants i per a tothom.

Dins de la responsabilitat d'oferir un entorn que sigui segur tant per a les persones com per als anunciants, Facebook aposta per un enfocament multidisciplinari sobre la seguretat de les marques i, per això, ha presentat algunes novetats dins de la seva plataforma.

El primer aspecte que s'ha intentat millorar és el de crear una comunitat que sigui acollidora i segura, pel que és essencial que no apareguin continguts nocius en el servei ofert per la plataforma.

Per aconseguir-ho, la companyia segueix invertint en tecnologia i equip humà per poder reduir aquest contingut al mínim possible.

Facebook ha decidit establir unes normes comunitàries que determinin el que està permès i el que no, i el que dóna veritablement veu a les persones, ja que se senten segures i poden expressar-se com vulguin.

Més de 35.000 persones treballen per crear aquest entorn de seguretat i per eliminar els milions de comptes falsos existents cada any.

També es publica de forma periòdica l'informe d'aplicació de normes comunitàries, per poder realitzar un bon seguiment del servei i comprovar que sigui un lloc segur i inclusiu. Aquest informe, també inclou en l'actualitat dades d'Instagram, suïcidis i autolesions i, per primera vegada, dades ampliades sobre propaganda terrorista.

Facebook compta amb unes polítiques addicionals perquè tant editors, com a creadors i anunciants siguin responsables.

Una altra de les àrees en què s'han introduït canvis, ha estat en la de mantenir un ecosistema d'alta qualitat, en relació als actors que hi intervenen.

A més, per oferir als anunciants més transparència i eines especialment adaptades a les seves marques, s'han desenvolupat nous controls de seguretat:

• Un lloc unificat a Business Manager o Ads Manager per elaborar llistes de bloqueig, obtenir informes d'enviament i tenir un filtre d'inventari per nivell.

• Informes millorats que permetin als anunciants buscar per l'ID del compte en lloc d'haver de descarregar-lo.

• Un nou soci de seguretat, Zefr, que s'uneix als ja existents de DoubleVerify, IAS i OpenSlate.

• Paquets de contingut dinàmic que proporcionen una eina a nivell de contingut per a les llistes blanques dirigides a anunciants que treballin amb Integral AdScience, OpenSlate i Zefr.

• Així mateix, s'estan començant a provar les Llistes Blanques per Editors, amb Audience Network i anuncis in-stream.

Tenint en compte el repte que suposa per a la indústria publicitària la seguretat de les marques, Facebook col·labora amb altres socis del sector per compartir coneixement, crear consens i treballar perquè totes les plataformes en línia siguin segures per a les empreses.

Per aquest motiu, s'ha completat l'auditoria JICWEBS' Digital Trading Standards Group's Brand Safety i han rebut el reconeixement d'IAB UK Gold Standard.

Facebook també és part activa del grup de treball de la Federació Mundial d'Anunciants, Global Alliance for Responsible Media (Garm), que està liderant la creació d'un ecosistema digital més sostenible i responsable amb marques, agències i propietaris de mitjans, plataformes, etc.

Finalment, s'han incorporat sessions amb els organismes de la indústria que proporcionen més informació sobre el treball realitzat pels seus equips d'operacions pel que fa a la revisió de contingut i l'aplicació de les seves normes comunitàries.

"Aquestes eines són un pas significatiu cap a una major seguretat de les marques a Facebook, i seguirem escoltant el feedback, així com col·laborant amb la indústria per mantenir Internet segur per a les persones i les marques" ha comentat Carolyn Everson, vicepresidenta de Soluciones Globales de Màrqueting a Facebook.

 

Font: MarketingDirecto