Més informació

Miquel:  619 83 73 50

David:  629 16 20 32

Què és un pop-up?

Com a mínim, en deus haver tancat deu en els últims dos dies.

Un pop-up, o conegut també com a finestra emergent, és el contingut que de sobte ens apareix al navegador web, sigui a l'ordinador, al dispositiu mòbil o a la tauleta, sense haver tocat res més que haver entrat a la pàgina que volíem visitar. S'obre una nova finestra davant nostre per mostrar-nos un contingut complementari, que pot ser d'interès o que simplement busqui reflectir publicitat sobre una marca o negoci.

És un tipus de format molt usat dins de la publicitat digital. La seva presència s'ha estès durant els últims anys; no obstant això, l'abús de determinats portals web de la xarxa ha obligat a molts usuaris a buscar eines que els bloquegin a causa de les dificultats que podien suposar a l'hora de navegar.

La diferència amb una pàgina normal de navegació rau en que l'usuari no és el que decideix obrir-lo, sinó que apareix sobtadament i sense previ avís.

No obstant això, és una eina que si s'utilitza de forma encertada pot aconseguir resultats força bons, sobretot si es presenten butlletins informatius, si es suggereix la subscripció a butlletins o mostrant una altra informació li pugui interessar a l'usuari. Degut a això, és un ítem que segueix tenint importància dins del màrqueting on-line i que no ha de ser descartat a l'hora d'elaborar una campanya.

Per a què serveix un Pop-up?

Un pop-up serveix per a visibilitzar un contingut en concret, sigui un servei, un producte, una campanya o qualsevol altre element que pugui resultar d'interès a l'usuari. A més d'això, s'aconsegueix que aquest no abandoni el portal al qual es troba mentre amplia informació amb el què ofereix aquesta nova finestra emergent.

Ben utilitzat, pot ser de gran ajuda per aconseguir dirigir als usuaris a la web de la marca, empresa o producte o servei. Amb una bona estratègia darrere, és capaç de fer que un simple usuari que navegava per allà passi a ser un client, comprant un producte o contractant un servei en concret. El seu potencial és força elevat dins del màrqueting on-line i de tot l'entorn digital.

Sol ser una alternativa per a negocis i empreses d'arribar a clients potencials i aconseguir més vendes o, al menys, de distribuir la seva marca.

 

Font parcial: Neoattack